دستگاه تصفیه هوا | دستگاه تصفیه هوا خانگی | دستگاه تصفیه هوای رومیزی

796  تعداد بازدید  |  یکشنبه 14 آذر ماه 1400

حمام ها منطقه اصلی برای باکتری ها و بوهایی هستند که می توانند از کپک ایجاد شوند. به این دلیل که حمام اغلب به دلیل رطوبت و بخار ناشی از دوش خیس می شود و اگر به خوبی تهویه نشود، برای مدت طولانی در همین حالت باقی می ماند. دستگاه تصفیه هوای مناسب می تواند هاگ های کپک موجود در هوا را کاهش دهد و کیفیت هوا را بهبود بخشد و بوها را نیز به طور همزمان از بین ببرد.

بهترین دستگاه تصفیه هوا برای حمام

 

چرا باید در حمام خود دستگاه تصفیه هوا داشته باشید؟

 

حمام ها منطقه اصلی برای باکتری ها و بوهایی هستند که می توانند از کپک ایجاد شوند. به این دلیل که حمام اغلب به دلیل رطوبت و بخار ناشی از دوش خیس می شود و اگر به خوبی تهویه نشود، برای مدت طولانی در همین حالت باقی می ماند. دستگاه تصفیه هوای مناسب می تواند هاگ های کپک موجود در هوا را کاهش دهد و کیفیت هوا را بهبود بخشد و بوها را نیز به طور همزمان از بین ببرد.

 

علاوه بر این، حمام ها همچنین یک نقطه مناسب برای باکتری ها و ویروس های موجود در هوا هستند، به خصوص اگر فردی در خانه بیمار باشد. یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر HEPA می تواند ذرات میکروسکوپی را جذب کند و آنها را کاهش دهد تا هوا سالم تر شود.

 

اگر می‌خواهید خطرات سلامتی را به حداقل برسانید و هنگام دوش گرفتن یا حمام، هوای تمیزتری تنفس کنید، خرید یک دستگاه تصفیه هوا یک سرمایه‌گذاری عالی است. همچنین به از بین بردن بوی نامطبوع حمام کمک می کند.

 

بهترین دستگاه تصفیه هوا حاوی فیلترهای HEPA/H13 واقعی هستند. اینها بیشترین تعداد ذرات مضر موجود در هوا، حتی میکروسکوپی ترین آنها را جذب می کنند و رشد باکتری ها و انتشار سموم را کاهش می دهند. به طور مشابه، کربن فعال یا زغال چوب برای کمک به از بین بردن بوها عالی است.

 

قبل از خرید یک دستگاه تصفیه هوا برای حمام، توجه به موارد زیر مفید است:

سطوح نویز

مصرف انرژی

طراحی

حتما به بودجه و اندازه اتاق خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید CADR (نرخ تحویل هوای پاک) یک سیستم به شما این امکان را می دهد که بدانید در هر ساعت چند متر مربع را تصفیه می شود.

برای اطمینان از یافتن بهترین دستگاه‌های تصفیه حمام برای رفع نیازهای شما، از تجزیه و تحلیل گزارش‌های مصرف‌کننده استفاده کردیم تا تضمین کنیم که همه توصیه‌های ما از سوی افراد واقعی مانند شما است که از این مدل‌ها استفاده کرده‌اند.

 

 

 

 

رطوبت بیش از حد چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟

 

رطوبت بیش از حد یک آلاینده داخلی است که می تواند به سلامت شما و خانه شما آسیب برساند. رطوبت به راحتی روی دیوارها، آینه ها و پنجره ها جمع می شود. این تجمع می تواند منجر به کپک و کنه گرد و غبار شود. این عوامل در نهایت می تواند علائم آلرژی و آسم را ایجاد کند.

 

در مورد خانه شما، رطوبت بیش از حد می تواند باعث زنگ زدگی اجزای فلزی موجود در اتاق شود. این احتمال وجود دارد که حتی به مبلمان چوبی آسیب برساند. از آنجایی که معمولاً رطوبت روی دیوارهای حمام جمع می شود، میزان بیش از حد آن می تواند منجر به کنده شدن کاغذ دیواری یا خرد شدن رنگ شود. کپک ها حتی می توانند در نواحی مختلف مانند کف و اطراف توالت شروع به رشد کنند.

 

چه راه های دیگری برای مقابله با کپک ها و کاهش سطح رطوبت وجود دارد؟

 

یکی از اولین چیزهایی که باید در حمام خود بررسی کنید تهویه است. بدون تهویه مناسب، کاهش سطح رطوبت در چنین فضای محدودی مانند حمام می تواند دشوار باشد. نه تنها این امر، بلکه تهویه خوب می تواند به کنترل بو نیز کمک کند.

 

یک سیستم تهویه قابل اعتماد همراه با  دستگاه تصفیه هوا مفید واقع می شود. دستگاه تصفیه هوا در درمان علائم تجمع رطوبت کار می کند، اما رطوبت را از بین نمی برد. با این حال، اگر آن  را با یک سیستم تهویه ترکیب کنید، و می توانید هم علت و هم علائم بعدی را کنترل کنید.

 

کدام دستگاه تصفیه هوا برای شما بهترین است؟

، چند نکته مهم وجود دارد که باید در هنگام خرید به آنها فکر کنید. به عنوان مثال، از آنجایی که در حمام شما قرار می گیرد، اندازه در عملکرد خوب آن نقش دارد.

 

 

بیشتر بدانید:

 

آیا دستگاه تصفیه هوا  محیط را خشک می کند؟

دستگاه تصفیه هوا در مقابل مرطوب کننده: به کدام یک نیاز دارید؟

مقایسه دستگاه تصفیه هوا و دستگاه رطوبت گیر

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا که احتمالا نمیدانستید

چند راه برای تصفیه طبیعی هوای خانه